Parfimerija Safir posluje transparentno i poštuje prava potrošača, ali vas molimo da prije kupovine pažljivo pročitate našu politiku povrata.
1. Povrat proizvoda
Trenutno ne omogućavamo povrat kupljenih proizvoda, osim u slučaju da ste primili pogrešan ili fizički oštećen artikal. U tom slučaju, obavezno nas kontaktirajte u roku od 24 sata od prijema paketa.
2. Povrat novca
Povrat novca nije moguć, osim u slučaju greške s naše strane, kao što su netačan proizvod ili narudžba koja nije realizovana. U svim ostalim slučajevima, zamjena proizvoda ili povrat sredstava se ne vrši.
3. Reklamacije
U slučaju reklamacije, obratite nam se putem kontakt forme na stranici ili direktno putem e-maila. Molimo vas da priložite broj narudžbe i fotografiju proizvoda (ako je oštećenje vidljivo).
4. Uslovi za razmatranje reklamacije
- Reklamacija mora biti prijavljena u roku od 24 sata od prijema paketa
- Proizvod mora biti nekorišten i u originalnom pakovanju
- Potrebno je priložiti dokaz o kupovini
Za sva pitanja u vezi sa reklamacijama ili povratima, stojimo vam na raspolaganju putem kontakt podataka navedenih na sajtu.